NOVINKA - ANTIK Linka ako appka v mobile

Pevnú linku od Antiku už môžete využívať aj z mobilu. Stačí stabilné internetové pripojenie minimálne 1Mbit/s a využívate naše výhodné paušály kdekoľvek sa nachádzate.

Nainštalujte si bezplatnú aplikáciu na svoj mobil alebo tablet, jednoducho nastavte pridelené telefónne číslo od ANTIKu a je to.

Klavesnica aplikácie
Detail kontaktu
Zoznam kontaktov

Hlavné výhody

  1. Volania v rámci ANTIK liniek ZADARMO (z mobilu aj na mobil).
  2. Využívanie jedného paušálu z pevnej linky aj z mobilného zariadenia.
  3. Hovory zo zahraničia za slovenské ceny! - vďaka negeografickému telefónnemu číslu v tvare 0650 xxx xxx.
  4. Rýchla konfigurácia a jednoduché ovládanie aplikácie.
  5. Nenáročné na dátové pripojenie – stačí 1Mbit/s.
  6. Bezplatné stiahnutie a používanie.

Na využívanie tejto služby potrebujete

  • Mobilný telefón alebo tablet s operačným systémom Android 4.0 a vyšším alebo s operačným systémom iOS 6.0 a vyšším.
  • Aktívny volací program od Antiku s telefónnym číslom.
  • Stabilné pripojenie na internet (wifi, mobilné dáta) min. 200 kbit/s.
  • Stiahnuť aplikáciu Antik Linka z príslušného storu (App Store, Google Play).

Ako na to?

  1. Stiahnite si bezplatnú aplikáciu Antik Linka z príslušného obchodu.
    Antik Linka Google play
    Antik Linka App store
  2. Nainštalujte stiahnutú aplikáciu do vášho zariadenia. Postupujte podľa inštrukcií pre dané zariadenie.
  3. Prihláste sa pomocou prihlasovacích údajov do Online zákazníckej zóny. Ak ešte nemáte účet v Online zákazníckej zóne, zaregistrujte sa na www.moj.antik.sk a potom použite tieto prihlasovacie údaje aj pri prihlásení do aplikácie.
  4. Ak používate viac telefónnych účtov, aplikácia si vyžiada vaše potvrdenie, ktoré z čísel budete používať pre dané zariadenie.

Pre používanie aplikácie odporúčame zvoliť negeografické číslo.

Prihlásenie
Detaily kontaktu
Zmeškaný hovor
Pridanie kontaktu

FAQ

  1. Odkiaľ si bezplatne stiahnem aplikáciu do mobilu alebo tabletu?
  2. Účet sa nevie zaregistrovať.
    • Skontrolujte, či máte dostupné pripojenie na internet (wifi, mobilné dáta...).
    • Skontrolujte správnosť prihlasovacích údajov.
  3. Môžem využívať službu aj mimo siete ANTIK Telecom?
    • Áno, služba ANTIK linka v mobile je dostupná z ktorejkoľvek siete s prístupom na internet.
  4. Je aj v prípade využitia linky v mobile volanie medzi účastníkmi spoločnosti ANTIK Telecom bezplatné?
    • Áno, medzi účastníkmi sú hovory vždy bezplatné.
  5. Mám problém s dovolateľnosťou, počujem ozvenu, oneskorene počujem druhého účastníka.
    • Kvalita hovoru v prvom rade závisí od kvality internetového pripojenia.
  6. Ak mám ANTIK účet nastavený v mobile tak moja pevná linka doma nieje vždy funkčná.
    • Telefónny účet môže byť prihlásený iba z jedného miesta, čiže buď je účet prihlasený doma na hardvérovom telefóne alebo na Vašom mobile či tablete
    • Doporučujeme: od volacieho programu Volám 100 a vyššieho je možné mať k jednému paušálu 2 telefónne čísla bezplatne, čiže môžete byť naraz dostupný aj doma s hardvérovým telefónom aj na mobilnom zariadení kdekoľvek inde. Pre službu Antik Linka v mobile odporúčame využiť negeografické číslo.